Het team

Ons verhaal

Wij zijn 4 studenten die een concept hebben bedacht om jongeren bewust te maken van de maatschappelijke impact die drugs met zich meebrengt. Als studenten van de kunstacademie kijken wij door een andere bril naar maatschappelijke vraagstukken dan bijvoorbeeld andere professionals. Na veel onderzoek en brainstormsessies is JERRY daaruit voortgekomen. JERRY is een merk dat zich heeft verdiept in de doelgroep, trends en door middel van branding bewustwording wilt creëren rondom dit onderwerp.

Dit is Nathalie, een tweedejaars Kunst & Economie student aan de Hogeschool van de Kunsten Utrecht. In haar vrije tijd is ze geregeld bij concerten en festivals te vinden én laat een otter nou net haar lievelingsdier zijn. Die twee elementen zijn onder andere een van de bouwblokken geweest die hebben bijgedragen aan het het JERRY initiatief. 

Dit is Astrid, een tweedejaars Kunst & Economie student aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Astrid is dol op uiteten gaan, de natuur en dieren. Daarnaast houdt ze van kleding en is een echte koukleum, dus de truien van JERRY zijn zeker haar favoriet.

Dit is Marijn, een tweedejaars Kunst & Economie student aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Hij houdt van buitensporten en socializen met mensen. "Ik heb de afgelopen tijd samen met de rest van het team gewerkt om JERRY te maken tot wat het is. Mijn persoonlijke motivatie voor het meewerken aan JERRY is om ervoor te zorgen dat onze natuur mooi en gezond blijft.

Dit is Iris, een tweedejaars Kunst & Economie student aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Iris is bijna wekelijks bij concerten te vinden en heeft alles over voor haar groeiende platencollectie. Verder houdt ze enorm van dieren en de natuur. Ook heeft ze een enorme collectie sokken, met de sokken van JERRY als haar trots.

JERRY_logo_wit.png